Sunday, November 2, 2014

Japan movement.

Phewww....external ISO audit d habis. Alhamdulillah. Dah lepas pun aku dah cukup.lega. kena pulak tawon ini recertification pulak. Memang heavyla soklan2 yang dapat.
Minggu neh memg extra beban sikit la.
Dengan audiy. Appraisal. Delivery issues.mitigating internal.issues.
Tapi kita patut bersyukur. Aku patut bersyukur.
Masih lagi mampu untuk membantu ekonomi.keluarga.
Masih lagi mampu menyumbang.
Masih mampu untuk rasa diperlukan.
Masih mampu untuk.merasa sakit. Suka.penat.
Sebab kita masih diberi peluang untuk.bernafas.untuk.hidup.
Minggu neh oya banyak duduk dengan daddy. Rasa mcm first lady la plak kan. Seminggu tak nak.ke.sekolah. nak.duk.rumah katanya. Takpela.nak.oiii..daddy tak.keje skang.bleyla manja2 lebih sikit. Pow daddy paksa beli roti canai.kan. lama2.ko transform jadi preity zinta la neh oya oiii...amik contoh yg cun2 je aku neh.
Talking out daddy n manja....tadaaaa....ai dapat belated birthday present u.ols.
Kenapa ai.pilih jam.neh?
Sebab ai rasa muda. Sekian.
Ps tajuk? Ntahle tapi aku copy dari.jam aku.hehehhehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...