Tuesday, October 9, 2012

Bowling & Mee Ketam

*CSI12 in the background*

Plan to Nuang was cancelled. Oh no..the rest of the pack actually did go..i didn't. 
Maybe it was due to the fact that it was gonna be a night trekking.
Adam was not that eager to go was another factor.
Overall, there was no push..tak beriya sangat aku nye.
Makanya, bermain bowling la aku.

The annual Bowling tournament was organised by Alumni of SMSS.
Each batch was supposed to send their reps.
So did we batch of 94. tapi sadisnya..most of us busy tek...

Jadinya, aku, pojik, asoi dan hazreen je la...

(Most left: Put, tunggu hari je..takpe, nanti dah siap beranak kita menyelimkan diri ye)
Kanan sekali: tak kenal.


and , yours truly, top #3 female bowler okayyyyyy



Yang Neh plak tuh Piala Pusingan tourny dari bertahun2 kurun lamanya..







agak2, Pojik menang apa? (Hint: bowling pin senget. nasibla takde longkang kat situ)

Okay. Daiso and Bolwing was saturday.

Tiba2 mendapat kol dari ayahanda. soh pi rumah.
aku kan anak yang baik ^_^
so, pegila lunch umah ayahanda. nasi panas & ikan masin memang terbaek...

oh..konpius ek? menu kat bawah bukan menu kat rumah ayahanda aku...hahahah

ini menu kat Kedai makan tuh..Mee Ketam kat Seksyen 7 Shah Alam BELAKANG UNISEL or dekat HAKIM LAMA. Bukan HAKIM BARU area Pak Li Kopitiam tuh tau..

so, it was me, Oya, Adam and Ais je pegi ..Pipah balik sebab ada group assignment. 
Baik kan mak buah bawak anak2 buah pegi berjalan2..

My thought of the food?

Mee Kari Ketam : tak rasa Ketam pun kuahnya..still Mee Kari..ketam tuh accessories je..


Yang Kiri tuh Ketam bercili. aku suka sebab pedas.
Yang Kanan tuh Sup Ketam. YUCK big time. bagi aku la kan...ntah.tak sedap.
ce gi rasa dulu la..baru tau..yg penting, aku tak suka,


hence, walaupun tak kemas rumah, weekend aku tetap productive sebab tak habiskan masa tengok tv je.
Menjalinkan kemesraan adalah penting. Jangan tikam belakang. Berdosa.
Aku buat takpe..hahaha

2 comments:

iieyla said...

Ada yg xkenal eh...ahahahhahaa

Unknown said...

ko kenal tak?ko rasa dia join google x..muahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...