Wednesday, June 3, 2015

BRT-SUNWAY LINE

http://www.carlist.my/news/free-rides-brt-sunway-line-next-two-months/14168?utm_source=facebook&utm_medium=cpc

Neh cerita PM naik BRT Sunway line.aku tak berminat nak komen pasal dia.

BRT Stands for Bus Rapid Transit. Macam.LRT tuh tapi guna bas. Buat masa neh, laluan.pun se coet je.

Siapa2 yang duk.dekat2 tuh boleh la try. Dekat sangat dengan rumah aku. Tapi service neh start dari komuter setia jaya sampai USJ 1 depan Summit.tuh. maybe lepas neh akan ada extension kot.

Tapi kalau ikut.map meh, nampak.macam ada  stesen pertukaran dengan LRT. bagus gak tuh.

Kalau maintenance dan jadual cantik, aku rasa ramai.je yang akan.guna.

Lepas tuh, mentaliti orang ramai satu hal la. Kat stesen.mentari.neh aku tgk.siap ada lift. Excellent. Cuma buat masa sekarang, aku.tak.nampak.nak.park.kereta kat mana lagi. Takkan nak.menapak dari rumah kan.

Tapi serius, sejak ada BRT neh, jalan.kat PJS 8/9 neh pun cerah je, cantik.je. aku siap plan nak.jogging kat jalan besar neh plak. Amacam, kau hado?

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...