Wednesday, September 5, 2007

finally.

dah lama aku tak melawat jajahan aku nan satu nih. banyak bende aku nk citer tapi aku simply xde masa. tapi mlm nih, aku ada masa sikit seblom aku beradu. xleh lelama sebab aku dh 2 hari bangun lambat. tak lambat utk aku pegi keje, tapi lambat utk mamat tuh.choyyyyyyyyyyy.......mcm mana tergerak hati utk memblog? sebab nya ada 1. : Iklan kat tv. aku ske tgk iklan rasa sayang kat tv. rasa bangga pulak jdk rakyat mesia nih. respek la sapa nya idea tuh. aku tergelak gak bila part bahasa dusun tuh. betul ke grammar dusun tuh? hikhik. aku ske lagu tuh version iklan tuh. leh donlod kat www.rasasayang.com.my. Iklan lagi satu, iklan teh boh yang baru. Ada Candy ngan Ebi siot. aku x malu kata aku mmg folo AF..dari dulu smpi skang. taklah sehebat Sultan Muzaffar tuh tp aku folo la. diari harian aku tgk gitu2 je. itupun klu x clash ngan citer lain. konsert time, mmg tgk la. masa tuh aku bnyk gakla miss Cerekarama kat TV3. Gave aku zaman berzaman slot tuh. back to AF, 1/2 org tuh kata x minat tp dlm diam2 folo gaks AF..choy...tau gak psl artis2 AF.kata x minat. ntahla. pedulik la apa org kata. bukan depa bayar bil astro haku pun. laki akuuuuu gak yg bayar. back to iklan Boh tadik. aku tergelak gak tgk iklan tuh. Zahid ngan Mila main watak awek+balak kot then Candy & Ebi pujuk dgn bagi teh. Terus mood Mila ok kononnya. hahaha. yo'oh la tuh klu aku, ubatnya nescafe kaw la.dh lama aku x tgk budak2 AF4 nih sebab aku x baca sgt majalah2 hiburan. Bukan tanak, budget tadak. aku monthly mesti beli Malaysian women's weekly, Mastika and salah satu majalah parenting i.e. Pa&Ma. knp aku baca majalh2 nih esp Mastika yg org kata majalah x ilmiah? aku punya suka la hikhik. sapa kata Mastika x vast. depa dpt anugerah kewartawanan apa.aku x ingat apa award tuh. maklumla. RAM aku dari 1GB dah jadik 64MB.
Sebenarnya aku agak penat skang. Sofiya dah 6mth++. Kdg2 penat gak esp bila ab nk bg tdo mlm and bangun awal sejam dari jadual harian ku. nak susulah, apa lagi.
alamak ngank nya, nite.,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...