Saturday, August 4, 2007

Takleh tido.........ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzz

Gila slow connection internet haku malam nih!!!...nak bukak page yg basic pun alahai, 2-3 minute baru dpt load....tadik sampai rumah pukul 8.30pm sebab ada tender submission dan sebab nk hantar opismate gue ke komuter station. kalau ikut, kesian gak aku kat dak Lin nih tp laki & anak2 aku dh tunggu bab tuh aku drop la jugak dia kat sinun ha.takpe Lin, takyah nk berterima bebanyak. takde hal punya la. pastuh kuar dinner kat KJ ngan Jegil & Intan. Kira Jegil nih member baik laki aku la.kdg2 mcm BF & GF pun ada..wakakaka..sebab masing2 kdg2 merajukla tanak kol each other..ceyyy...geli haku wei....Intan dok gelakkan depa. Suka ati depa la asai depa tau apa depa buat. Bukannya sleeping partner pun. Adam pulak demam. Pasal semalam kot tido belengging kata org. Kan dh sumbat 15ml of Panadol suspension for 1-6 years old. Aku dok terpikir, panadol suspension tuh apa menatang nye? mcm jambatan suspension ke? ishk...bungukla haku nih...ooo Doc Yus, leh tolong jawab kan tak? hikhi. Mac, congrats on the arrival of your lovely doter. Beranak tak sakit and discharge cepat!! amazing ...you're simply amazing. Haku plak dua2 kali beranak, tuhan je yg tau dugaan yg aku lalui. tp alhamdulillah, semua selamat. rasa mcm nk produce lagila tahun depan..doakan haku ye..


aku dah jual Nokia daun (7610) aku for RM350.00. Mahal siot kedai tuh ambik. Ada kedai yg aku survery depa nak ambik dlm RM200 - RM250 je. So, aku guna N70 plak. Laki aku ajak tukar dgn SE WALKMAN w550Idia. Tgk la camana,. HP SE nih x guna memory card and model lama.x produce dah sebab dh ada 8 generasi terbaru selepas model nih Pastuh, sah2 klu tukar [hone mesti kena copy contact, calender. appointment, notes yg ada. Klu tertinggal mesti rasa bengkek je.N70 convenient sket. Takyah off HP klu nk ambik/upload gambar/lagu dr HP mcm "daun" haku tuh. Hak nih, bukak kat tepi je. Tengokla camana. teringin gak nk guna SE tuh. Nak beli PDA x mampu ye dak. Gua je la apa yg ada.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...