Monday, July 15, 2013

Morning Ride

Ride la sangat kan.

pagi2 lagi aku dah kacau bapak aku minta bawa ke Bunsit. apa itu Bunsit?

neh dia..




local recreation area..the one that is closest to my kampung.
But sadly, not really being taken care of.
Kalau musim hujan, confirm berlopak sana sini.

sekitar area Bunsit. memandangkan hari neh hari isnin, Ramadhan plak tuh, harusla kot kedai2 tutup.
takde kot orang datang secara berjemaah untuk piknik2 hari kerja.


Di kawasan sekitar aku tengok ada kolam memancing (assumed je neh) and construction across the river. maybe nak buat jambatan kot

 




I've seen the herd on my way to Bunsit.
sekali, depa sampai daaaa....aku takut lembu yang bertanduk deeerrrr...


rupanya they come here for grass grazing and minum.
lembu2 sapalah neh agaknya.


neh agak2 boleh rafting tak neh?
hmmm....tubing je la kot sesuai..


Bila on the way balik, lalu lah Kampung Tuntumulod. We decided to take the internal road to Kmapung Tanah Merah via Jaya Baru.

eh Jaya Baru? aku skeolah situ kot masa standard one. Pastuh masa darjah dua aku pindah le ke SK Luagan


so, hari neh, tuh je la aku buat untuk so-called morning -ride kan...

esok nak buat apa?

kalau jadik, nanti aku citer.^_*






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...