Monday, February 28, 2011

The One with the blues.

Apasal layout blog aku sama ngan JANNA? tak kesahla.

Pagi neh aku sungguh emo. bawak keta pun sungguh emo. tapi yang pelik. mulut aku sopan pagi neh! atau mungkin aku jeles tgk Sofiya makan roti+cheese+hotdog kat sebelah?haish.
Kenapa emo?
1. Marah dengan orang yang tak reti menghargai orang lain.
2. Marah dengan orang yang memberi jawapan sampah bila kita meminta pendapatnya.
3. Marah dengan diri sendiri yang terlalu bodoh untuk meneruskan...

hambek. sapa terasa, nasibla.
macam la ada sesapa terasa pun.

moral of the story, pagi2 jgn buka atau pikir mende2 yang bole membuatkan kita emo.

astaghfirullah.

dan hati jadi sayu bila terbaca blog MERAH TINTA.
Kesian adik neh. Kenapa sampai nak tukar sekolah dari SBP ke Non-SBP?
KL/Selangor area kan banyak lagi sekolah termasuk sekolah terchenta, Sek Men Sains Selangor.
Kalau aku ada body kat KPM tuh, aku dah push2 tuk process application budak neh cepat. Kalau boleh, tukar request dia dr sekolah biasa ke SBP. Then, bagi biasiswa atau loan.

senang aku cakap kan? tapi tak boleh ke? kitakan MALAYSIA BOLEH?
boleh punya.

P/S Bagus jugak berblog neh. boleh melempiaskan ketidakpuashatian di jiwa. drpd bercakap.hmmmmm....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...