Tuesday, March 29, 2011

The Sale

AirAsia sale lagi! harga yang aku tau yelah:

KL-SIEM REAP: RM200++ pegi balik, March 2012. ermm..lama gilak!


Sapa nak pegi SIEM REAP ngan aku? takde? ok.

Hari neh rasa nak menulis sesuatu. Tajuk? takde. cuma dari tadik ada sesuatu yang bermain di fikiran aku yang amat senak ini: Kalau orang tak komen blog atau FB, kira tak glamer ke apa?
Buat apa nak glamer? Perluke orang komen? Perluke aku follow blog/tweet orang lain yang takde kene mengene ngan hidup aku kecuali kalau aku suka cara dia berblog.
lagipun, kawan2 aku ramai yg SILENT READER. Tup tup bila jumpa jek atau bila kat opis jek "eh, apa yg ko post semalam tuh ek? mana ko dapat?"
Kiranya depa dok baca gak la.
Kesimpulannya -> aku belum makan lunch sebab tuh aku mcm neh.

Anyway, cakap pasal sale, aku tak berani nk kemana2 warehouse sale sebab nnanti aku soping punya. 2 bulan neh banyak sikit aku guna duit termasuk menabur berhengget2 kat jalanraya dan member anak2 ikan aku makan. hahahha. ye la tuh! Budak2 cikedis kat opis la. Tapi mereka akan ku kerah tenaga untuk mencapai wawasan 2020 aku minggu ini.ngeeeee.

Mana plak sale barang2 baby neh? sebab nak carik stroller untuk Ida lepas kompol duit budak2 division. Kalau masyuk, bolela beli yg masyuk. Nih infor yang ambik dari sini:

Baby & Kids Expo ' 11

28 April - 1 May 2011
Stadium Shah Alam (Inoor)
http://orie.com.my/
Public - Free Admission


2nd Mom & Baby Expo 2011
6 - 8 May 2011
Halls 1, 2 & 3
Today Publishing
http://www.todaypublishing.com.my/
Public - Free Admission

Kalau Warehouse sales dalam masa terdekat kat ShoppingnSales:

1. Baby product Sales, 30Mar-10Apr --> Mcm takde jek benda yg aku leh carik.
2. Anakku, 20Mar-3Apr.--> Stroller Anakku, ada ke?

Kat PASIM pun, lebey kurang jek samanya.

Beli jek la kat Mothercare. Aci?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...