Tuesday, December 1, 2009

Saya nak tgk anak mami!

Boley ka? Ada ka?
Ha..dah final dah..dah siap dahhh...tinggal nak gerak jaa....dan dan tuh keluar slang utagha no...cheh..

dah penat memikir, memplan and voila..dah fixed, settle... 10dec malam sampe 13 hb..jgn carik aku la (mcm la ada org nak carik)...FB pown x on (yeeeeee keeeeeeeeeeeeeeee). sebab? gua pegi happening kat PenANG beb..nih location pilihan boss aku..tp aku pown setujuk sebab
a. dah lama x pi
b. last time pi pun, 3 jam ja..

so, sebagai Organiser cemerlang, gemilang, terbilang, dibantu oleh 2 protege dan sorang mak budak, inila hasilnya:

Valve Division Trip to Penang
10Dec - 11.59pm - Gerak daaaaa
11Dec -
Bekpes followed by optional Trekking+FlyingFox+Abseling @ Jerjak Island,
Singgah opis branch baru kat ...ntah..Bayan Lepas kot
Lunch Ikan Bawal? Katanya Hakim best...
Check-in kat tempat tidoq
Pi terjah Penang Fest pastuh dinner Nasi Kandaq @ Jalan McAllister
hm..xtvt Malam...wayang kat Prangin Mall la kot..

12Dec -
Tidoq sampai kui 10.30
11pg gerak pi Lunch. tatau mana lagi.
Pi jenjalan tgk Reclining Buddha ka..pastuh pi Toy Museum (ada kata x best tapi aku nak pi jugak..aku Organiser..nasibla..hahahah..gelak jahat banyak)
malamnya official dinner kat..RAHSIA! pastuh pi happening sendirik2...

13 Dec -
Checkout awai sebab aku nak pi ronda Padang Kota, nak pi Fort Cornwallis,masuk museum apa ntah yg ada situ pastuh klu sempat rasa pasemboq skali..
soh bas pi tunggu kat seberang, kami naik feri (jakun seyyy memasing)
pastuh lunch kat mana2 la..Autocity ka...

teambuilding?mana? mana? nih xtvt semua nih buat dlm group..teambuilding la tuh..aku x kira. Hangpa orang Penang ka, rumah sebelah hotel ka, kalau dah confirm duduk skali, tak bley balik rumah. Klu tak, tawon depan, pak haji tak rasa trip dah...pak aji kena mai dok sesama tau..haa..jgn tak tau..kami memang strict punya Organiser.ingat senang nak jaga 41 mak, bapak, tok, nenek, cucu, anak orang ...

x sabar neh...lagipun, betul2 nak kena release segala steam dalam kapla dah ney..hajat nak pi Switzerland. x mampu la plak kan.

abish,mana dna bila masa aku nak tgk anak mami weyyy?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...