Thursday, October 25, 2007

Raya 2007



ok, my bad, i know..lamanya tak update. sorry sesgt coz bz tak hengat. by the time haku free, dah penat longlai. bnyk event sepanjang bulan poasa hari tuh. nnt la aku update. sebab aku promised few ppl that i would update these events into here..waa...again.sowi...bnyk nye events aku kene backdate!!!
so, raya was in Terengganu. i love tganu. it's my fave state after sabah, of course !!...raya went fine..banyak gak duit raya dpt kumpul..err..duit raya anak2 aku la :P..jumpa kawan @ Faiz @ Paik yg lama x jumpa, finally jumpa de are na yg slalu dok kutuk haku kat YM je...hmm...raya nih x se"bz" tahun lepas..good for me..ahaks...tapi tahun nih bz layan Sofiya and makin manja..she's 8 months old today..hooray...
aku cuti lama gak..11 oct dah cuti. mlm rabu tuh dah gerak dah balik KT. kul 8 pagi camtuh leh singgah paka tidor kat tepi jln sebab driver penat. aku xleh drive sebab baby tamo tdo & tamo duduk lm seat..so, tunggu je lah driver bangun after 1 hour..24 oct baru masuk keje. kerje berlambak tak hengat nye!! nak singgah forum tmpt aku melepak pun x sempat lagik. nihpun bole memblog sebab tadik lepas balik dari Dinner ngan Exxonmobil punya org, aku dah tdo...sebab? before dinner pergi main bowling luh kat Sunway Pyramid..dptla main 2 game. tapi score tetap mcm dulu..ala2 100 je..hahaha....actually , aku last minute join event nih..bab tuh yg men bowling pun pakai skirt agi..x sempat balik umah tukar baju..sempoi gak budak2 exxon nih.budak2 platform mmg kapla gila2 ke memang depa gila? agak nye lah...yelah, 2 weeks platform, 2 weeks off..kta yg org luar leh lah kata duit masyuk ooo, or bestnye 2 weeks off...tapi yg 2 weeks kat platform tuh? eee....internet mesti takdenye...aiyo..satellite phone pun leh harap sgt ke? nih some of the budak2 exxonmobil @ participant of the service school by TW..
anyway, back to raya stories..nanti la aku sambung..mcm ada org baca pun..haha..5.00 am....might as well aku men game jap, subuh, trus siap pegi opis..takyah tdo...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...