Friday, August 12, 2011

Frust. Seminggu

Started bila lepas buka puasa kat Times Square, jalan punya jalan, jumpak la Al Ikhsan & nampak kasut yg dok berkenan di hati..tapi saiz takdak..hari neh, pi lagi subang parade, saiz takdak...bila jum[ak yang no 2 berkenan di hati, saiz takdak jugak..so, takde mood. ok?

Mungkin korang kata "apalaa.....menda neh pun takde mood." aku tak kesah pun ko nak pikir apa..tp aku nak bg tau, bukan slalu aku jatuh cinta kat sports shoes..bila aku dah suka, dapat, memang aku pakai sampai lunyai.

Macam Mali kat bawah....

Kasut bertahun berjasa kat aku...dah sampai ajal dia 5 months ago...tp tak carik baru sebab NikeFree sengal aku tuh adalagi...citernye, kasut elok lagi, tapak yang lunyai...aku buang jek la..dah sampai masa la neh...



 Yang ada skang, kasut water grip kat bawah tapi kaler merah...nih kasut aku untuk ber outdoor...


so, aku nak carik satu sports shoes tuk aku berlari2 dan pakai gi mana termasuk opis...

aku ter jatuh cinta dengan Adidas Hydroterra Shandal kat bawah...yes, Shandal namanya..sebab? dia campur watergrip shoes dengan cushioned sole mcm runnign shoes...best gilak!

Yang tapak biru, tuk Men.
 Yang body berkaler2 tuk women...
setakat neh, aku tak jumpa tuk Women...lelaki punya plak paling kecik US6. Aku kena pakai Men US5..mana nak carik? waaaaaaaaaaa...........

P/S Ternampak sports shoes aka hiking shoes Columbia...hybrid jugak..LiteTech lagik..pun takdek saiz :( so...tak berhak ka aku tuk sedey? waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...