Friday, April 1, 2011

The one friday in April



 Sengaja aku kecikkan gambar budak neh..agak2 pernah tgk camera tak?




Husna, Anis & Danyl
First time Anis pakai baju kurung to office.
Manis pown!!
JAP..EH...dracula mana dok tepi tuh??? Boleh jek jadi model braces kot.
laku tuh.
Apa Husna wat kat sini?
Training..kumpul duit alllowance.
Budak pasan. But gambar neh diambik sebab?
dia dan Azreen pakat nak minum Ribena kot ini hari :P


Ribena Gegerl
Nihla Azreen. Budak ECO on-job training kat HQ.
Balik ECO? tgkla bila aku kata bila bole balek :D

These happy faces belongs to Eunique, Afiq & Anak kambeng.
Afiq, silala score mcm AHMAD FADHIL MISIAH ye.
ko settle wa punya BOM, lu konpom wa bagi 100%.
sekian.

Anak Dara yang rajen skali.
Project compilation la tuh.
Project apa? RAHSIA KERAJAAN LANGIT.

Aku pun terkejut tgk CIK-DARAH MANIS pakai baju kurung kaler hijau neh.
mcm nak gi kawen dah neh. Takyah kot tunggu mid-april. sebab aku takleh gi :D

So , moral aku menulis hari ini?
Marilah sensitif kepada persekitaran kita :-/ Dan jangan bagi Husna & Azreen balek ECO lagi.
Nanti Azreen asyik ber BBM ngan kari ayam.
sekian.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...