Tuesday, November 13, 2007

her precious gem....


email from the mother of this lil cutie -pie aKa my future son-in-law..hahah

Tomeyyy?...hehehe…dia hensem la sebenarnye. Serius..bukan aku nak puji anak sendiri..tapi muka dia lebih sesuai dilabelkan handsome daripada comey. Amir x comey, tapi dia handsome J

Minggu depan ialah besday dia yg ke-5 bulan.

Sofiya mcm muka laki ko…sebab adam sebijik muka ko.

Ok..aku citer skit amir punya latest progress ..hk hik hik..

Latest :

1- Mulut banyakkkkkkkkk………asik membebel je budak amir ni.>> mcm mak dia laaa

2- Pandai dah marah org. ayah dia selalu kena marah dgn dia sebab dia x suka ayah dia cium dia…sebab ada misai and janggut. He would screammmmm of protest whenever dad is trying to kiss him. Dia akan tolakkkkkk muka ayah dia ke tepi…nganaganaga….tapi bila aku cium, dia rilekkk je :p---> dia ske fomfuan shium2...

3- Meniarap dah pandai dah sejak umur 3 bulan ari tu--> huh..cepatttt.bagus tul SIL aku

4- Dlm stage tgh nak belajar merangkak. Tgh stage angkat punggung skang ni dan undur ke belakang. Bukan ke depan ye, tapi ke belakang…..keskekskes >> aku konpius hahaha

5- Dah pegang botol susu sendiri.-> tolon ajar sofiya leh tak???

6- Suka sgttttt sengih kat org..especialy kat org pompuan--> hmmm..guys..

7- Tgh suka mengiggit putting . aku rasa gusi dia gatal kot.--> uiks..jgn geget..nnt auntie geget


Itu je kot. Peluk cium sofiya utk aku, okay?--> done :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...