Monday, September 29, 2008

~Selamat Sampai & Selamat Kembali~




Salam

sampai jugak aku sekeluarga di Terengganu , saturday, Sept 27 2008.
We've decided to bertolak pagi sebab aku masih teringat2 timing belt putus masa balik raya back in 2006. tgh sarat mengandung tuh. miahaha...

anyway, sampai je petang tuh, serang luh Bazaar ramadhan Kuala Ibai. alaaa..dekat Masjid terapung tuh la. Well, as usual , food is abundant.Compared to yesterday
punya Pasar minggu cum Bazaar
Ramadhan kat Tmn Permint Jaya , nih, jauh mercun dari lampu pelita. Sempat jugaklah bersiar2 di Taman Shahbandor kata org sini. gi tgk, in my own words, pesta menjual membeli belah di malam hari bulan ramadhan. Ada jgk brg yg aku tgk overrated. T-Shirt tiruan Hackett London berharga RM150.00? COME ON PEOPLE!!!! printed shirts kedai stationary even looks more realistic tawww!!! Print dia mcm @#$@#$#@ tuh pun nk jual ke? are you guys that desperate? meh aku tolong belikan yg ori dgn harga RM150 jugak. nih kes kirim kat kwn2 yg terbang selalu la...cuma time frame nye, tatau bila...ahaks..

anyway, went to Klinik Kho. Clinic again. Yesterday, if counted continuously, Sofiya having her fever for the 12th days. tapi her fever on-off jugak. But now, she got bad batuk. kesian. if only i could make the pain go away. or at least transfer it to me.
so, untuk mengisi masa lapang, aku wat2 online scrapbooking. mcm post kat bawah and the one i did for Ira and Jay.free beb. tapi, of course, x realistic.

tahun nih, baju raya aku ada.......unintentionally sebenornye. 1 pasang memang dah plan. set ke-dua, aku ter-beli masa g carik baju kakak ipar aku. The 3rd one, bought at the same place at no 2 :D but had to because aku ada 2 kain batik rege RM10 tapi aku suka sgt and aku nk jadikan kain. So, aku sent the 2 to tailors (yg maha lembap tapi hensem :P)...yg penting, aku dpt seblom raya. the 4th one, memandangkan aku ada kain batik extra, aku ingat nk pakai ngan blouse ala2 kebaya aku yg dha bertahun tuh. tapi, hari tuh accidentally bought, again and voila, 4 pairs. nevermind la. bukan aku selalu buat baju raya. Tgk baju2 kak rose, jeles aku. sepanjang bulan posa, kak rose pakai baju kurung and changing everyday. next aim? muhahaha...

so, tgh nak prepare apa2 yg patutla nih. tadik aku basuh baju kurung sofiya yg 2 pasang tuh. duit raya dha masuk sket. nk pi tolong2 kat dapur plak. tanak la dpt title the imbecile daughter-in-law.:D...

pIX: Taman Shahbandor Kuala Terengganu. Exclusive Toilet (50cent / entry) and lip-lap lampu..KT banadaya ye? aku x pasan :P..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...