Sunday, August 31, 2008

...malas yg enak..


CommentEstate.com: Click Here To Get One
Naruto Wallpaper - Chicken Recipes - Funny Stuff - Computer Geeks

oh...selamat menyambur ramadhan al-mubarak. jangan membazir (selalunya berlaku) Jangan dok belasah semua bende yg ada kat pasar ramadhan tuh. aku? biasanya aku beli kuih je. itupun, kuih tradisional yg tak/susah nak jumpa masa2 lain. setakat karipap, popia tuh, aku takkan beli la. pastuh, kalau aku malas nak masak, aku beli sumthing for dinner. masa nih la berlaku pembaziran. sebab kdg2 bende yg dibeli untuk dinner tu lah yg takkan dimakan. klu ok lagi, bole makan untuk sahur. So, beringat2 la masa berbelanja.

2-3 hari nih, ahak memenatkan. Keje kat opis mmg takyah citer la. banyak. aku letih sket sebab minggu lepas ramailah plak org order kerepek untuk makan2 katanya. untuk raya, belum lagi. well, 4th Sept aku tutup order kerepek. so, agak2 kat opis tuh, bulan2 posa malas wat keje, aku ada projek nak wat. nak menyiapkan puzzle2 aku tuh. teringin gak nak jadik distibutor tapi takde fulus. Supplier @ Guangdong, China dah contact aku and agree nak bagi harge special + takyah minimum order of 40 cartons as usually applied to other customers. tapi..fulus tak mengizinkan la...tgkla camana...nah..aku dah siapkan Taj Mahal & Sydney Opera House.


Taj Mahal - puzzle version (miniature S)






Today, aku nampak satu iklan kat TV. Iklan perfume Hope & Bravo. Comel gile iklan tuh. first time, i dont resent Mawi and peminat Mawi takkan kena marah minah tuh sebab panggil mawi Neanderthal..haha...sirap...haha..the slang..cute...bravo. nice ad so far.

Not forgetting, last Fri was Murthy's last day in TW. I dont really work with him so i will bid him goodbye as fellow Valvian comrades.



aarrrgghh....rehat jap...

next: award????

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...